Ciutadania

Exercicis Turmell / Peu

Mostrant 1 a 4 de 4 categories

  • ActiusPlegar

    • 017. Tapis rodant separant cames

      Saltar separant les cames primer i ajuntan-les després.

    • 016. Tapis rodant

      Marxa de talons.

    • 015. Tapis rodant puntes

      Marxa de puntes.

    • 014. Tapis rodant pas llarg

      Marxa allargant al màxim la passa.

    • 013. Tapis rodant esquena

      Marxa d'esquena

    • 012. Tapis rodant marxa lateral

      Marxa lateral creuant les cames per davant i per darrera.

    • 011. Tapis rodant marxa

      Treball de la marxa accentuant el moviment del turmell en funció de la fase.

    • 010. Plat de freeman monopodal en sedestació

      Mobilitzar el turmell aprofitant la inestabilitat que ens ofereix aquest plat. Realitzar-lo anteroposteriorment. Exercici en descàrrega.

    • 009. Plat de freman dos peus en sedestació

      Mobilitzar el turmell aprofitant la inestabilitat que ens ofereix aquest plat. Realitzar-lo  lateralment. Exercici en descàrrega.

    • 008. Control de la càrrega

      Amb l'ajut d'una bàscula interioritzar la càrrega que pot fer quan està en càrrega parcial.

    • 007. Auto-passiu de flexo-extensió amb toballola

      Flexionar i estirar el genoll sense separar la planta del peu ni els dits del terra.

    • 006. Inversió-eversió en DS

      Estirats, fem moviments de turmell intentant portar-lo endins i enfora (mantenim el genoll quiet)

    • 005. Flexió dorsal-plantar en DS

      Estirats, fem moviments de turmell intentant moure el turmell amunt i avall.

    • 004. Flexo-extensió amb pilota

      Amb el peu sobre la pilota, el mourem cap endavant i cap endarrere.

    • 003. Flexió de dits amb tovallola

      Estirem la tovallola al terra, i amb els dits del peu l'intentem arrossegar cap a nosaltres. Un cop ho hem fet, tornem a començar.

    • 002. Inversió-eversió amb tovallola

      Amb la punta del peu i dits arrossegarem la tovallola cap a la dreta. Un cop estigui tota a la dreta, l'arrossegarem cap a l'esquerra.

    • 001. Flexió dorsal-plantar en sedestació

      Peu alçat, realitzar flexió dorsal i flexió plantar del peu, portar els dits del peu cap al terra i cap al sostre.

  • EstiramentsPlegar

    • 001. Bessons

      Aprofitar una rampa o un esgraó per fer, amb el genoll en extensió, l'estirament dels bessons durant 10 segons

  • PropioceptiusPlegar

    • 008. Banqueta monopodal

      De peu, la cama lesionada sobre un taboret, abancem l'altre lentament per sobre el taboret sense recolzar-la fins passar-la davant.

    • 007. Sedestació amb pilota de tenis

      Fer moure la pilota per sota de la planta del peu modificant el recolzament en cada moment.

    • 006. Bipedestació amb pilota gran

      Moure la pilota frontalment i lateralment. Treballa la mobilitat del turmell, genoll i maluc.  Igual que treballa la força i l'equilibri de la cama de recolzament.

    • 005. Plat de Boheler

      Amb els dos peus recolzats i els genolls semiflexionats mantenir l'equilibri sobre aquest plat inestable.

    • 004. Plat de freeman 2

      Amb els dos peus recolzats i els genolls semiflexionats mantenir l'equilibri sobre aquest plat inestable.

    • 003. Plat de freeman 1

      Amb els dos peus recolzats i els genolls semiflexionats mantenir l'equilibri sobre aquest plat inestable.

    • 002. Propioceptiu monopodal

      Recolzant tot el pes sobre un peu, desequilibrar posant l'altra extremitat en flexió, extensió, abd alternativament

    • 001. Propioceptiu bipodal

      Amb els dos peus recolzats posar el pes a la punta dels dits, talons i lateralment.  Genolls semiflexionats.

  • ResistitsPlegar

    • 005. Pedal turmell

      Mobilitzar el turmell amb l'ajut dels contrapesos per facilitar el moviment de flexoextensió i el de pronació i supinació.

    • 004. Treball soli i bessons amb pes

      Amb un pes lastrat a la cuixa aixecar el taló, mantenir-lo aixecat i baixar-lo.

    • 003. Flexió plantar a politges

      Realizar el moviment  de pitjar un pedal.

    • 002. Flexió dorsal a politges

      Realitzar el moviment d'estirar amb l'avantpeu i els dits.

    • 001. Flexió amb Theraband

      Estirat panxa amunt, amb un theraband passat pel peu i agafat amb les mans, realitzem una flexió plantar, és a dir, punta dels dits dels peus direcció avall.

  • Imprimir exercicis

Pujar