Memòria 2017

Consorci Sanitari de l'Alt Penedès

Qualitat percebuda pels usuaris

Lleuger increment del global de queixes, reclamacions i suggeriments (QRS). Creixen a urgències i a CCEE, i en canvi disminueixen a la resta de serveis, sobre tot a quiròfan a causa de la millora de la llista d'espera. Les causes que les motiven tenen a veure majoritàriament amb l'organització, els tràmits i les demores per rebre assistència. 

Els resultats dels qüestionaris de satisfacció propis, distribuïts a Hospitalització, UCSI, Rehabilitació i Farmàcia segueixen sent bons.

L'enquesta de satisfacció PLAENSA del CatSalut, aquest any s'ha fet als usuaris de Consultes externes i Cirurgia major ambulatòria. En els dos casos obtenim bons resultats.

Agraïments, suggeriments i reclamacions

 

2016

2017

Agraïments 24 26
Suggeriments 14 11
Reclamacions i queixes 305 316

Questionaris de valoració dels usuaris

   
Hospitalització. Valoració global 8,6  8,7
Cirurgia sense ingrés. Valoració global 9  9,1
Rehabilitació. Valoració global 9,2  8,9
Obstetrícia. Valoració global 8,4  8,4
Farmàcia. Valoració global 9,3  --
Urgències. Valoració global 6,9 ---

Els resultats de l'enquesta PLAENSA del CatSalut d'enguany fan referència als servei d'Atenció ambulatòria - CCEE i de la Unitat de Cirurgia Sense Ingrés - UCSI

Podeu ampliar aquesta informació a l'Informe de Qualitat percebuda (2017)

Continua l'increment global d'activitat a la UAC, un 10 % més que l'any anterior. A la Unitat d'Atenció al Ciutadà s'han atès 623 persones presencialment i/o per escrit.

Incorporem un nou sistema digital de valoració de l'atenció rebuda per part de les persones usuàries situat a Admissions de l'Hospital.