Ciutadania

> Propioceptius

Propioceptius

  • 001. Pilota per sobre el capPlegar

    Tirar una pilota de tenis, o alguna cosa similar, per sobre el cap assegurant-se que la pilota passi per sobre del nivell de la vista.

  • 002. Pilota per darrera genollsPlegar

    Inclinar-se cap endavant i passar la pilota de mà a mà, per darrera dels genolls. Repetir amb els ulls tancats.

  • 003. Propioceptiu i/o recentratge amb pilota contra la paret frontalment (1)Plegar

    Amb el colze doblegat i espatlla sobre uns 90º ens arrepengem sobre la pilota i mantenim l'equilibri amb l'espatlla. Es pot iniciar l'exercici amb 2 mans en cas de dificultat.

  • 004. Propioceptiu i/o recentratge amb pilota contra la paret frontalment (2)Plegar

    Amb el colze doblegat i espatlla sobre uns 90º ens arrepengem sobre la pilota i mantenim l'equilibri amb l'espatlla. Es pot iniciar l'exercici amb 2 mans en cas de dificultat. Ara, intentem moure la pilota en diferents sentits.

  • 005. Propioceptiu i/o recentratge amb pilota contra la paret lateralment (1)Plegar

    Amb el colze doblegat o estirat i espatlla sobre uns 90º ens arrepengem sobre la pilota de costat i mantenim l'esquilibri amb l'espatlla.

  • 006. Propioceptiu i/o recentratge amb pilota contra la paret lateralment (2)Plegar

    Amb el colze doblegat o estirat i espatlla sobre uns 90º ens arrepengem sobre la pilota de costat i mantenim l'equilibri amb l'espatlla. Ara, intentem moure la pilota en diferents sentits.

  • 007. Propioceptiu i/o recentratge amb un objecte (1)Plegar

    Agafem un objecte (segons tolerancia) amb la mà de l'espatlla lesionada. Intentem mantenir-lo a certa alçada en equilibri.

  • 008. Propioceptiu i/o recentratge amb un objecte (2)Plegar

    Agafem un objecte (segons tolerancia) amb la mà de l'espatlla lesionada. Intentem mantenir-lo a certa alçada i desprès fem moviments en diferents direccions seguint-lo sempre amb la vista.

Imprimir exercicis

Pujar