Ciutadania

> Treball de la musculatura G-H i E-T

Treball de la musculatura G-H i E-T

  • 001. Flexo-ABD en el plà de l'escàpulaPlegar

    Pacient en bipedestació, amb un pes lleuger, col·loca el braç estirat al llarg del cos i l'eleva a 45º de Flexo-ABD (No puja recte davant del cos ni tampoc a l'horitzontal, just entremig). Treball de serrat anterior i trapezi inferior.

  • 002. Elevació anteriorPlegar

    Treball del Subescapular. Pacient en sedestació o bipedestació, amb un pes lleuger, col·loca el braç estirat al llarg del cos i l'eleva davant dels ulls, en la vertical.

  • 003. ABD horitzontal en rotació lateralPlegar

    Treball del Deltoides Posterior, Infraespinós i Rodó menor. En decúbit pro (panxa avall) amb un pes lleuger amb el braç penjant. Hem d'elevar el braç a l'horitzontal i amb el polze mirant amunt.

  • 004. Press-upPlegar

    Treball de Pectoral Major, Pectoral menot, Deltoides Anterior i trapezi inferior (i mínima del Deltoides Anterior). Assegut en una cadira, ens agafem a la cadira amb els braços al llarg del cos i fem força amb els braços contra la cadira com si volguéssim elevar els glutis de la cadira. Evitar cifosios.

  • 005. Push-up plus en plà inclinatPlegar

    Treball sobretot de serrat anterior (i mínima del Pectoral Major). Flexions en pla inclinat. El més important és un cop hem estirat els braços, aconseguint allunyar el nostre cos del terra, hem de fer força amb les 2 mans contra el terrra, com si volguésssim que els braços es desenganxéssin del cos (les escàpules aniran endavant, el tórax va enrere com un gat).

  • 006. RemPlegar

    Panxa avall, deixar caure el braç avall. Amb un pes lleuger, realitzem flexió de colze, elevació Gleno-humeral i retracció (escàpula cap al mig de la columna).

Imprimir exercicis

Pujar