Ciutadania

> Actius

Actius

  • 001. Exercicis respiratoris abdomino diafragmàticsPlegar

    Recolzar les mans sobre l'abdomen. Inspirar pel nas i inflar l'abdomen. Espirar per la boca i relaxar l'abdomen. Podem flexionar els malucs i els genolls recolzant les plantes dels peus sobre el llit o amb les cames estirades. 

    Realitzar una sèrie de 7 repeticions 2 cops al dia. A mesura que van passant els dies podem augmentar el número de sèries.

  • 002. Mobilització activa de ditsPlegar

    Obrir i tancar la mà amb el colze flexionat a 90º. Es pot fer estirada o asseguda segons tolerància.

    Realitzar una sèrie de 7 repeticions 2 cops al dia. A mesura que van passant els dies podem augmentar el número de sèries.

  • 003. Mobilització activa de canellPlegar

    Flexionar, extendre i fer rotacions de canell amb el colze flexionat a 90º. Es pot fer estirada o asseguda segons tolerància.

    Realitzar una sèrie de 7 repeticions 2 cops al dia. A mesura que van passant els dies podem augmentar el número de sèries.

  • 004. Mobilització activa de colzePlegar

    Flexionar i extendre el colze. Es pot ferestirada o asseguda segons tolerància.

    Realitzar una sèrie de 7 repeticions 2 cops al dia. A mesura que van passant els dies podem augmentar el número de sèries.

  • 005. Exercicis amb la pilota d'escumaPlegar

    Agafem amb el puny una pilota d'escuma, mantenir la pressió durant 5 segons. Es pot fer estirada o asseguda segons tolerància.

    Realitzar una sèrie de 7 repeticions 2 cops al dia. A mesura que van passant els dies podem augmentar el número de sèries.

  • 006. Flexió autopassivaPlegar

    Agafar-se el braç del costat intervingut pel canell i pujar-lo fins a 90º com a molt, lentament. Aquests exercicis es poden fer estirada, asseguda o dreta segons tolerància.

    Realitzar una sèrie de 7 repeticions 2 cops al dia. A mesura que van passant els dies podem augmentar el número de sèries.

  • 007. Flexió actiu-assistida amb bastóPlegar

    Agafar el bastó amb les dues mans amb els colzes en extensió. Pujar el bastó fins als 90º de flexió de braç com a molt, lentament. Aquests exercicis es poden fer en estirada, asseguda o dreta segons tolerància.

    Realitzar una sèrie de 7 repeticions 2 cops al dia. A mesura que van passant els dies podem augmentar el número de sèries.

  • 008. Rotació externa i interna amb bastóPlegar

    Agafar el bastó amb les dues mans mantenint els colzes en flexió de 90º i amb el braç no intervingut provocar rotació externa i interna de l'altre braç, segons tolerancia. Aquests exercicis es poden fer estirada panxa enlaire, en sedestació i d'empeus segons tolerància.

    Realitzar una sèrie de 7 repeticions 2 cops al dia. A mesura que van passant els dies podem augmentar el número de sèries.

  • 009. ABD amb bastó en BipedestacióPlegar

    Agafar el bastó amb les dues mans per les puntes mantenint els colzes en extensió. Amb el braç no intervingut provocar l'ABD de l'altre braç, d'empeus i segons tolerancia. 

    Realitzar una sèrie de 7 repeticions 2 cops al dia. A mesura que van passant els dies podem augmentar el número de sèries.

  • 010. Flexió amb bastó en BipedestacióPlegar

    Agafar el bastó amb les dues mans mantenint els colzes en extensió. Realitzar la flexió dels dos braços, d'empeus i segons tolerancia. 

    Realitzar una sèrie de 7 repeticions 2 cops al dia. A mesura que van passant els dies podem augmentar el número de sèries.

  • 011. Rotació externa amb bastó en BipedestacióPlegar

    Agafar el bastó amb les dues mans mantenint els colzes en flexió de 90º. Amb el braç no intervingut provocar rotació externa de l'altre braç, segons tolerancia. 

    Realitzar una sèrie de 7 repeticions 2 cops al dia. A mesura que van passant els dies podem augmentar el número de series.

  • 012. Escaleta per la paretPlegar

    Posar-se al costat d'una porta i fer pujar el braç amb el colze en extensió fent l'escaleta fins on es toleri. Es pot fer tan de cara com de costat. Fer-ho suaument i de forma lenta.

    Realitzar una sèrie de 7 repeticions 2 cops al dia. A mesura que van passant els dies podem augmentar el número de series.

  • 0013 Rotació Externa + ABD en BipedestacióPlegar

    Per treballar la rotació exerna i la abducció combinades, posem l'avantbraç al marc de la porta a una laçada tolerable i el deixem com a punt fixe. A continuació mourem el cos a com si fóssim una porta. Cal fer-ho suaument i de forma lenta.

    Realitzar una sèrie de 7 repeticions 2 cops al dia.  A mesura que van passant els dies podem augmentar els númro de sèries.

Imprimir exercicis

Pujar