Ciutadania

Exercicis TRX

Mostrant 1 a 2 de 2 categories

  • EEII + COREPlegar

    • 002. Squat + Propiocepció

      Ens col.loquem drets amb cames estirades sobre el Bosu. Colzes doblegat i espatlles amb certa flexió (30º), quedan les mans a l'alçada de les espatlles i mans agafant el TRX.

      Fem flexió de cames amb 90º de flexió de genoll i 90º de flexió de cadera, estirant els braços per estabilitzarnos i facilitar el moviment. Tornar a la posició inicial.

    • 001. Squat

      Ens col.loquem drets amb cames estirades. Colzes doblegats a 90º. Espatlles amb certa flexió (30º), quedan les mans a l'alçada de les espatlles i mans agafant el TRX.

      Fem flexió de cames amb 90º de flexió de genoll i 90º de flexió de cadera, estirant els braços per estabilitzarnos i facilitar el moviment. Tornar a la posició inicial.

  • EESS + COREPlegar

    • 001. Rem baix

      Pacient en bipedestació. Cames estirades, cos inclinat endarrera. Colzes doblegats a 90º i avantbraç en contacte amb les cares laterals del cos en posició neutre i mans agafant el TRX.

      Estirem els colzes fins a extendre'ls del tot, mantenint el tronc recte i tornar a la posició inicial.

      Variant més fàcil: Col.loquem un peu davant i l'altre una mica flexionat darrera.

  • Imprimir exercicis

Pujar