Informació corporativa

Notícies

<< tornar al llistat de notícies

24 de May de 2018

A partir del 30 de maig l'Hospital posa en marxa un nou sistema d'admissió i crida per a les visites de consultes externes, proves, hospital de dia i rehabilitació

A partir del 30 de maig l'Hospital  posa en marxa un nou sistema d'admissió i crida per a les visites de consultes externes, proves, hospital de dia i rehabilitació

Les persones que tinguin una visita, prova, sessió a rehabilitació o cita a l'hospital de dia, en arribar hauran de registrar la seva arribada al Dispensador de tiquets  que hi ha situat a l'entrada de la Consulta Externa. Per fer-ho és necessària la targeta sanitària i el DNI.

El sistema expendrà un tiquet amb un numero aleatori que identifica la persona que té la visita programada, indicant-li el lloc on serà visitada i on pot esperar que la cridin.

La crida es farà a traves de les pantalles que hi ha distribuïdes a les sales d'espera, utilitzant el   numero identificatiu personal, que es projectarà a la pantalla junt amb una senyal d'avís acústic.

Els pacients deixaran de ser cridats per l'altaveu, millorant substancialment d'aquesta manera la confidencialitat de les dades. També millorarà la comoditat a les sales d'espera doncs disminuirà el soroll ambiental.

Les pantalles també permeten projectar-hi vídeos i imatges amb missatges que poden ser molt útils per les persones que esperen, a més de fer més entretinguda l'estona mentre son cridats

Després de la visita no serà imprescindible passar pels taulells de programació  ja que, encara que s'hagi planificat una propera visita, l'Hospital  se'n farà càrrec i enviarà la nova cita per SMS, carta o també per correu electrònic, si es disposa de l'adreça corresponent.

Les persones que necessitin un justificant de la visita, el podran recollir, una vegada acabada la consulta, al mateix Dispensador de tiquets  escanejant la Targeta Sanitaria Individual (TSI) o introduint el número del DNI.

Es poden fer canvis de dia de visita o anul·lacions o demanar informació a través del correu electrònic programaciovisites@csap.cat, totes les peticions seran ateses en menys de 48 hores.

Aquest sistema ja és conegut per la majoria de la ciutadania doncs en d'altres  hospitals com Bellvitge o Sant Joan de Deu també s'ha instal·lat. De totes maneres durant les primeres setmanes per facilitar la seva utilització ales persones usuàries, es reforçarà el personal d'informació i es repartiran fulls informatius amb les indicacions del nou funcionament.